neděle 21. dubna 2013

Srovnání balzámů na rty

Balzám na rty se mi zdá jako nezbytnost do každé kabelky, tašky nebo kapsy. Je to věc denní potřeby, nikdo přece nechce mít vysušené a popraskané rty. Vybrala jsem čtyři nejdostupnější, které se dají sehnat téměř v každém městě.

1. Balea sensitive
Balzám od Balea jsem samozřejmě koupila v DM, jinde ho neseženete. Stojí necelých 30Kč, což je cena více než skvělá, protože splňuje veškeré mé požadavky.

Po nanesení se vstřebává, ale nechá rty jemně mastné. Je úplně průhledný, tedy nezanechává na rtech žádný odstín. Pocit zjemnění jsem sice nějak nezaznamenala a docela rychle jakoby "vyprchá", ale to určitě nevadí, myslím, že nikdo nemá problém s tím přetřít si pusu znovu.
Porovnáme-li cenu+funkčnost, dávám mu 9/10 bodů.

2. Garnier nourish
Balzám od Garnieru se pyšní tím, že obsahuje rostlinné oleje atd. atd. Stojí něco přes 60Kč, ale dá se sehnat téměř úplně vše - i v řetězcích jako je Tesco.

Nutno dodat, že moc pěkně voní - úplně jemně, ale prostě příjemně. Po nanesení na ústa nechává trošku světlejejší vrstvu, která se vstřebá asi do minuty. Myslím, že dost dobře hydratuje, ale stejně jako u Balea hodně rychle zmizí. Tedy je nutno rty znovu přetřít.
Porovnáme-li cenu+funkčnost, dávám mu 8/10 bodů.

3. Labello fruity shine
Jelikož mám ráda jahody, vybrala jsem si z této řady jahodový. Dle obalu by měl rty jemně zbarvit do červena a dodat jim lesk, díky třpytkám. Stojí okolo 40Kč a také se dá sehnat téměř všude.

Co mě velmi odradilo je vůně - pro mě spíš zápach. Připomíná mi to spálený jahodový puding, prostě nepříjemná a je jen dobře, že rychle vyprchá.
Po nanesení na rty jsem nezaznamenala žádnou barevnou změnu ani třpytky, což je dost zvláštní. Při testu na ruce nechal takovou růžovou skvrnu, ale na puse to prostě vidět nejde. A co mě nejvíc zarazilo je to, že slepuje rty. Vůbec nehydratuje, mám naopak ještě víc pocit popraskání a jakoby takový sladký povlak - něco jako když se napijete Coca-coly.
Porovnáme-li cenu+funkčnost, dávám mu 1/10 bodů.

4. Nivea a kiss of Moisture
Tento balzám jsem taky koupila v řetězci Tesco za necelých 60Kč. Měl by být téměř bez nějaké vůně a příchutě, což mi asi vyhovuje nejvíc.

Má lehkou vůni, trošku jako máslo. Je hodně mastný, na rtech také zanechá takový bílý povlak, který se asi do minuty úplně vstřebá. Zato má o něco delší výdrž než Balea a Garnier.
Porovnáme-li cenu+funkčnost, dávám mu 8/10 bodů.

Z těchto čtyř mi jako vítěz vyšel nejlevnější balzám a to Balea sensitive, který si určitě koupím znovu.

3 komentáře:

  1. Garnier ze stejné řady, ale repair (červený) je skvělý. Jinak s Baleou docela souhlasím, taky mi vyhovuje :) ale na Garnier nemá.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Baley jsem zkoušela jen balzámy s příchutí a některé byly skvělé, jiné celkem na nic, ale ten sensitiv jsem ještě nezkoušela, ale asi ho po Tvé chvále zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně osobně nejvíc vyhovuje ten ovocný:))

    OdpovědětVymazat