středa 24. dubna 2013

Recenze: Tělové mléko Avon

Tělové mléko ze zásilkového katalogu od Avonu jsem si objednala už asi před půl rokem, ale moc jsem ho nepoužívala, takže jsem ho spotřebovala až teď. Balení 250ml vyšlo na 79Kč.

Mléko by mělo hydratovat a zjemňovat pokožku celého těla.
Avon celkově mi moc nevyhovuje, hlavně v posledních asi dvou letech. Z nějakého důvodu jsem měla zatím z každým objednaným produktem nějaký problém. Ať už to byla vyschlá řasenka anebo krém, který mi způsobil hodně nepříjemnou vyrážku. Moc už Avonu nedůvěřuji.

Mléko je příjemné konzistence, dostatečně tuhé, aby se neroztékalo, ale úplně lehce se roztírá. Opravdu pěkně hydratuje, sice necítím, že byla pokožka nějak hebčejší :D, ale to jsem ani nečekala.
Co se týče vůně, tak mi moc příjemná není. Je spíše neutrální s nádechem fialového Lenoru (aviváž :D), někomu to možná bude vonět, ale já zrovna tohle moc nemusím. Což byl vlastně hlavní důvod, proč jsem ho moc nepoužívala.
Celkově mléko splňuje to co se od mléka čeká, nějaké zjemnění pokožky ovšem spíše nečekejte.

Za cenu 79Kč za 250ml to není nic moc, dám přednost 500ml za 55 od Balea (viz. minulý článek).

5 komentářů:

  1. Já zrovna Avonu taky moc nefandím, když už tak radši Oriflame. I když jsem teda s žádným produktem přímo problém neměla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi avoňácký mlíka nesednou, nevim proč. Ale na ty jejich vysouvací tužky na oči nedám dopustit!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tužky jsem nezkoušela, takže nemůžu posoudit :)

      Vymazat
  3. Mně tam vyhovuje snad všechno :-))

    OdpovědětVymazat