sobota 27. dubna 2013

Recenze: Oriflame perleťové kuličky

Perleťové kuličky obsahují vzácné minerály siliku, slídu a mikro částečky odrážející světlo, které rozzáří pleť a dodají jí přirozeně krásnou barvu. Používejte jako tvářenku nebo zdravíčko na tváře či oči.

Krabička stojí něco přes pětset korun. Dlouho jsem uvažovala jestli to za to stojí, ale nakonec jsem se to rozhodla vyzkoušet. Mám odstín "natural radiance". Už ho mám něco přes rok a stejně stále ne a ne dojít. Takže sice dražší investice, ale opravdu na dlouhou dobu.

Kromě moc pěkné krabičky, které obsahuje i zrcátko, jsou samozřejmě hlavní samotné perleťové kuličky. V mém odstínu jsou tři různé - lehce do hněda, růžové a vínové. Výběr je dobrý, dají se s tím dosáhnout poměrně přesné odstíny, které potřebujete :) Používám jej místo tvářenky.
Na to, že mi většinou oriflame nevyhovuje mě kuličky velmi příjemně překvapily, takže kdo zvažuje, určitě je můžu i za tu cenu doporučit. Jsou vhodné i pro citlivou pokožku, kterou mám já :)

2 komentáře:

  1. Nad perličkami už přemýšlím dýl, ale bojím se aplikace. nikdy jsem s perličkama nepracovala a neumím si to představit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho se bát nemusíš, během prvního použití si zvykneš :D :)

      Vymazat