pondělí 29. dubna 2013

Recenze: Miss sporty cat´s eyes pallete

O linkách ve fixe jsem se trošku rozepsala už tady. Nutno dodat, že nakonec jsem si zašla i pro ty černé, protože za těch sedmdesát korun.. no nekup to :D

Dneska se podíváme na paletku, ze stejné série jako fixka. K dostání je ve všech drogerkách a stojí okolo 60Kč. Mě učarovala kombinace hnědých odstínů s tmavě modrou a šedou. Právě na modrou jsem se těšila nejvíc, je nádherně modrá (aspoň na paletce) a podobnou už jsem dlouho, bez úspěchu sháněla.
Tentokrát byl můj první dojem negativní už při prvním nanesení stínu na štěteček. Začal se šíleně drolit. Prvně jsem všechny odstíny vyzkoušela na ruce.
Nejsvětlejší stín - taková vanilková, třpytivá, vypadá docela obstojně, hodně podobně jako na paletce. U dalších barev už je, ale problém. Hnědá je hodně tmavá, což vůbec nechápu. Šedá se zase strašně práší a modrá, na kterou jsem se těšila nejvíc, je téměř neviditelná. Jedna vrstva vůbec nestačí, k docílení barvy na hřbetu ruky jsem musela použít vrstvy rovnou tři. Taky je bez jakéhokoli třpytivého odlesku, což je taky dost zvláštní v poměru k ostatním. Navíc není vůbec, ale vůbec tak pěkná jako na paletce. To mě teda dost mrzí, mé hledání pokračuje.
Když si to celkově shrneme, použitelné jsou především nejsvětlejší dva odstíny - tedy hnědé. Bohužel i ty se hrozně práší a po nanesení na víčko mi toho do oka spadlo víc, než je mi milé.
Oproti linkám ve fixu hodně slabé.

Žádné komentáře:

Okomentovat