čtvrtek 25. dubna 2013

Recenze: Miss sporty cat eye liner

Po linkách od Miss sporty jsem sáhla z jediného důvodu. Jsou nejlevnější s dostupných fixek v drogeriích. Tyto stojí jen 72Kč a můžete si vybrat s poměrně široké nabídky barev.

Ne nejsem takový škrt, že potřebuji za každou cenu to nejlevnější, ale tentokrát jsem si linky kupovala modré a proto jsem věděla, že je využiji jednou-dvakrát-třikrát a budou mi k ničemu. Nic extra jsem od nich nečekala, ale ve výsledku nejsou vůbec špatné.

Celkově mám s linkami ve fixu nejlepší zkušenost, nejlépe se mi s nimi pracuje. Klasické tužky se drolí a přes den mi do očí napadá spoustu kousků pigmentů. Gelové linky mi dlouhou dobu hodně vyhovovaly, ale taky to není úplně nejpřesnější. Dlouhou dobu jsem používala Maybelline lasting drama a byla jsem spokojená. Nakonec jsem jednou vyzkoušela fix od Dermacolu a od té doby už nic jiného nepoužívám :-) Kdo má, určitě ví o čem mluvím.

Zpět k těmto od miss sporty. Mají poměrně dost široký hrot, ale i tak je s němi aplikace jednoduchá, rychlá a přesná. Určitě můžu doporučit i pro slečny, které s linkami teprve začínají.
Barva je tmavě modrá, což mi vyhovovalo, jednalo se o líčení na tématický ples. Není nutno dávat nějak hrubou vrstvu, linka stačí přejet jednou a je hezky výrazná.
Vydržely mi netknutě celý večer a myslím, že by držely klidně týden v kuse, protože při odličování byl jediný kámen úrazu :D Prostě nešly dolů :D Ale fakt vůbec. Ničím. Nakonec jsem musela použít trošku solviny na vatové tyčince, jinak bych je asi z očí nedostala. Pro někoho je to možná výhoda, nevím :D

Porovnáme-li cenu s kvalitou, můžu tyto linky doporučit.

1 komentář:

  1. Občas použiju linky od NYC ty my vyhovují nejvíc :) ale dermacol jsem si ted taky objednala když mají akci 200Kč :D
    Tyhle ukážu menší ségře, chtěla to taky zkusit, tak jestli ji to přestane bavit, aspoň nevyhodíme zbytečně moc peněz :D

    OdpovědětVymazat